Ayın Konusu : Türk Reklamcılığının Kısa Tarihi
Wed, Jan 31
|Originn | Coworking
“Reklamların da tarihi mi olur hiç?” demeyin. Çünkü var. Osmanlı’nın son döneminde başlayarak 1990’lı yıllara kadar uzanan bir zaman aralığında, Türk reklamcılığının yerli tarihini bizimle paylaşmak için 31 Ocak 2018 Çarşamba günü “Ayın Konusu”nun konuğu Murat Çelik.
Saat & Yer
Jan 31, 2018, 7:30 PM – 9:00 PM
Originn | Coworking, Kazımdirik, 296/2. Sk No:33, 35100 Bornova/İzmir, Türkiye
Bu Etkinlik Hakkında
“Reklamların da tarihi mi olur hiç?” demeyin. Çünkü var.
Türk reklamcılığının tarihi ise, zaman içerisinde geçirdiği değişimler ve sahip olduğu hikâyeleriyle, belki de her yerde karşımıza çıkan reklamlardan daha bilgilendirici.
Aynı zamanda ülkemizin ekonomik, sosyal ve siyasal birçok alanına temas etmesinin yanında oldukça da eğlenceli ve renkli.
Osmanlı’nın son döneminde başlayarak 1990’lı yıllara kadar uzanan bir zaman aralığında, Türk reklamcılığının yerli tarihini bizimle paylaşmak için 31 Ocak 2018 Çarşamba günü “Ayın Konusu”nun konuğu Murat Çelik.
Tarih: 31.01.2018 Çarşamba Saat: 19:30 Katılım: Ücretsiz
Katılım için 0 (232) 700 00 27 veya info@originn.com.tr'den bize ulaşabilirsiniz.
Gelirken yanınızda eski veya yeni bir kitap getirmenizi rica ederiz ki Kültürpark Rotary Kulübü’nün, Buca Ali Kuşçu İlköğretim Okulu’nda yaptıracağı kütüphaneye hep birlikte destek verelim
Murat Çelik Hakkında
1984 yılında İzmir’in Urla ilçesinde doğdu. Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi’nde başlayan lisans eğitimi sonrası Ege Üniversitesi’nde Reklamcılık alanında yüksek lisans ve doktora yaptı. 2010-2016 yılları arasında Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklamcılık Bölümü’nde Araştırma Görevlisi olarak çalıştı. Üniversite yıllarında reklam tarihi başta olmak üzere çeşitli akademik yayınlar üretti. Ayrıca bilimsel araştırma projelerinde ve çeşitli kuruluşlarla stratejik planlama ile marka iletişimi odaklı projelerinde yer aldı. Ulusal ve uluslararası sivil toplum örgütleri için reklam kampanyası hazırlanmasında gönüllü olarak yer aldı. Eğitim ve iş hayatında edindiği bilgi ve deneyimi; yazarak, reklam, marka ve iletişim alanında danışmanlık vererek, öğrencilere ve sivil topluma örgütlerine yönelik gönüllülük yaparak paylaşmaya ve öğrenmeye devam ediyor.